Marketing kræver et stærkt og kompetent team. Hos Mangor Marketing består vores kerne af erfarne fagfolk, der alle har drevet deres egen virksomhed, været freelancere eller fungeret som konsulenter. Det er netop denne erfaring, der definerer, hvem vi er, og hvordan vi arbejder.
I dag er vi fire fasttilknyttede specialister, samt. yderligere freelancers, med hver med vores eget ekspertområde. Vi har samarbejdet i mange år, og den synergi gør os i stand til at styre projekter effektivt og i øjenhøjde med dig som kunde.
Når du arbejder med os, vil Viktor være din projektleder, der sørger for at samle alle trådene – uanset om det er et mindre projekt eller et stort og langvarigt samarbejde. Vi møder dig præcis, hvor du er, og selvom vores ambitioner er høje, lover vi ikke urealistiske resultater. Vi arbejder målrettet for at skabe de bedste løsninger og resultater for din virksomhed.
Viktor Mangor har drevet webshops, bygget hjemmesider og beskæftiget sig med marketing siden 2016. Siden han officielt stiftede Mangor Marketing i sommeren 2021, har han genereret mere end 150 millioner kroner i salgsværdi og administreret et annoncebudget på over 20 millioner kroner.
Tommy Nguyen har dyrket det æstetiske i mere end 15 år. Han er kendt i YouTube-miljøet som en dygtig foto- og videograf. Han stiftede sin egen virksomhed i 2021 og har siden produceret højt konverterende annoncer, der har genereret millioner af kroner i samarbejde med Viktor.
Tobias Trebbien har arbejdet hos to større bureauer, været freelance paid social media manger hos Telia og har været selvstændig i 3 år med speciale i Google Ads, Meta Ads, webudvikling og SEO. Tobias er fast tilknyttet som webudvikler og SEO-specialist.
Affan Syed er tidligere SEO-specialist og har de sidste 10 år specialiseret sig inden for dataanalyse og tracking setups. Han er bosat i Pakistan, men med familie i USA er der ingen sprogbarriere. Affan har været fast tilknyttet siden midten af 2023 og bygger i dag avancerede tracking setups for både nationale og internationale kunder, som bogstaveligt talt kan mærkes på bundlinjen.
Sidder du inde med det mindste, kan du til enhver tid kontakte os gratis og uforpligtende – Der findes ingen dumme spørgsmål.